6.7.2011

#008

(Kerrankin ollaa ajoissa kirjoittaimassa blogia..!)

Tänään oli lepposa päivä, aina siihen asti kun sain Arashin uusimman albumin käteeni. Eli siis aamulla oli lähtö Shibuyaan mukavasti aamuruuhkassa. Kuitenkin se kokemuksena ei ollut niin kamala, vaikka muuta meille oli sanottu (tai ehkä me olemme vain niin hyviä ja sopeudumme joka paikkaan). Shibuyakin oli pienemmän oloinen mitä olin aina kuvitellut, huomenna tosin menemme katsastamaan paikan uudestaan ja mielipiteeni saattaa vielä muuttua. Suuntasimme Tsutayaan josta oli tarkoitus albumi ostaa. Saavuimme paikalle klo 9 eikä elektroniikkatalo ollut vielä auki, joten päätimme pujahtaa Starbucksiin odottelemaan ajankulkua. Itse söin pienen wrapin ja Milja joi jotain mokkapalalta maistuvaa kahvijuomaa. Huomaan aina itsestäni että aamusin minun puhe ei suju kovinkaan hyvin. Jokin ulkomaalainen pariskunta (Sveitsistä?) pyysi meitä ottamaan heistä kuvan ja minä aloin siinä vissiin puhumaan ihan mitä sattuu, onneksi Milja otti heidän kameran käteensä ja nappasi muutaman kuvan.

Kun kello tuli kymmenen menimme hakemaan Arashin Beautiful world -albumin! Olin lievästi sanottuna ihmeissäni siitä, ettei Japanissa ole samantapaista fanituskulttuuria (vert. minä haluan lähteä puolitoistatuntia aikasemmin paikalle että varmasti saan albumin => Japanilaiset... eivät vain harrasta sitä) kuin Suomessa. Paikalla ei siis ollut ruuhkaa ja minä olin ensimmäinen joka nappasi albumin kouriinsa. Päätimme vielä kierrellä Tsutayaa ja kerrosta ylempänä löysin Arashi tavaraa hieman lisää. Näin myös Haruma Miuran photobookin korkealla hyllyllä näytillä, mutta en nähnyt siitä yhtään kappaletta hyllyllä, joten lähdin siitä kerroksesta hieman haikeinmielin, vaikka tietysti olin jo hyvilläni sylissäni olevasta saaliista.

Seuraavana menimme 7 kerrokseen, joka oli täynnä mangaa. Milja bongasi itselleen neljän One Piece artbookia. Itsekin mietin että jos olisin ostanu mangaa, mutta jätin tällä kertaa ne ajatukset ja jatkoimme matkaa B1 kerrokseen. Kerros oli täynnä DVD:itä. Itse menin ensimmäisenä etsimään dorama-boxit, mutta katsoessani niitä hintoja (noin 200 e oli yhden boxin normaalihinta) sanoin Miljalle että mennäänkö pois, sattui sen verran kovaa nuo hinnat silmissä. Tämän jälkeen kävimme nopeasti pyörähtämässä 109 rakennuksessa, jossa oli vielä alennusmyynit huomiseen asti voimassa. Päätimmekin mennä sinne takaisin huomenna sillä minä en enää jaksanut lähteä kiertämään ko. jättikokoista vaatekauppaa. Kotija palatessa minä päätin ottaa muutaman tunnin päiväunet.

Unien jälkeen päätimme lähteä syömää Kentucky fried chicken:iin, sillä Ohno oli mainostanut ko. paikkaa. Fanityttö kun itse olen niin en voi vastustaa tuollaisia asioita. Kerrankin annoskoko oli sopiva minulle ja olin tyytyväinen. Siellä tulee varmasti vielä uudelleenkin käytyä, jos se on minusta kiinni. Tosin makeannälkä vielä jäi joten päätimme mennä vielä etsimään paikkaa, jossa saisi suun makeaksi. Matkan varrella pysähdyimme kirjakauppaan (joita tuntuu olevan jokaisessa kadunkulmassa) ja sieltä bongasinkin sen Haruma Miuran photobookin jota en ollut saanut Tsutayasta! Mukaan lähti myös The Legend of Zelda - Ocarina of Time:n guidebook.

Pienen kiertelyn jälkeen löysimme kreppi nurkkauksen ja päätimme vihdoin ostaa krepit. Ja voin vain sanoa että ne krepit olivat tavaallisen hyviä!!  Hieman hintavia olivat (minun maksoi 540 jeniä), mutta olivat ehdottomasti sen arvoisia! Kreppejä syöden palasimme takaisin taas kotija.

Tämä ilta varmaan sitten meneekin vain lahnaillen ja Arashia popittaen.

-Aura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti